Tussen Santa Monica en San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jakke Lies - WaarBenJij.nu Tussen Santa Monica en San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jakke Lies - WaarBenJij.nu

Tussen Santa Monica en San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Jakke

20 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Onze laatste dag in LA verbleven we rond Venice Beach. We wandelden wat over de boulevard... Kwamen massa's gestoorde mensen tegen (zoals het hoort daar) en aten zelfs iets gezonds biologisch! Het was superheet en in de namiddag deden we Santa Monica (pier en strand). We zagen de eerste zeehond bij de vissers. De volgende dag gingen we via het strand naar Santa Barbara en Solvang (leuk Deens dorpje) en we sliepen in San Louis Obispo. Daar deden we ons laatste zwemmeke in het motel.
De volgende dag deden we de Big Sur. Er zaten veel gieren en ook wat hertjes, kolibries en eekhoorns. Langs de kust zagen we veel aalschovers, zeeleeuwen en een paar pelikanen. Vooral McWay falls was heel mooi. We sliepen in een soort tuinhuis in het bos, wel eens leuk. Vandaag zijn we dan doorgereden naar San Francisco. We slapen in Daly City, vlakbij de metro naar SF. We aten in Chinatown (hoe vettiger, hoe prettiger). Morgen verkennen we de rest van de stad en zondagnamiddag zit het er na 5500 km weeral op :-(