6-7: Zion & monument valley - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van Jakke Lies - WaarBenJij.nu 6-7: Zion & monument valley - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van Jakke Lies - WaarBenJij.nu

6-7: Zion & monument valley

Blijf op de hoogte en volg Jakke

08 September 2014 | Verenigde Staten, Kayenta

Gisteren deden we Zion NP, wat echt prachtig is. We deden de wandeling naar de narrows, maar hadden spijtig genoeg niet het materiaal bij om echt door de rivier verder te kunnen wandelen...echt jammer. We deden ook de wandeling naar de onderste 2 emmerald pools. Het was heet buiten dus daarna hadden we wel genoeg gewandeld en doken we het zwembad van het motel in.
De volgende dag gingen we al op tijd naar Monument Valley. Na een hoop afbieden konden we relatief goedkoop met met een jeepke met navajo-gids. Het was niet de meest uitgebreide tour, maar we zagen de belangrijkste dingen wel... Net toen we buiten gingen begon het te regenen. Blijkbaar hangt er ergens voor Mexico een storm... Tot zover ons zwemplan dus... Hopen dat het de volgende dagen overblijft op de juiste momenten!

• 08 September 2014 - 20:56

Wim Doms:

hey, alles goe in orde zo te horen ! welk materiaal hadden jullie nodig om door de rivier te gaan ? grt wim

• 09 September 2014 - 03:20

Annelies:

Waterdichte stevige schoenen en ne wandelstok...of 2 :-)