Dag 4 & 5 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Jakke Lies - WaarBenJij.nu Dag 4 & 5 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Jakke Lies - WaarBenJij.nu

Dag 4 & 5

Blijf op de hoogte en volg Jakke

06 September 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vanuit Yellowstone hadden we een hele afstand af te leggen naar de canyons. Op dag 4 deden we dus in de voormiddag nog wat geisers in Yellowstone en daarna een rit van 5 uur richting Salt Lake City om te overnachten. We sliepen in een heel net hotel in een suite. Na een degelijk (weeral zoet zoet zoet) ontbijt, hadden we nog een rit van 4 uur voor de boeg richting Bryce Canyon. Daar aangekomen trokken we onze bergbotinnen aan en daalden we af in de canyon. Echt magnifiek! We deden de tour van 2.5 km, maar dat was meer dan genoeg zo dalen en weer klimmen. We zagen wel wat eekhoorns...waarvan sommige even obees als de gemiddelde Amerikaan :-) We deden nog wat viewpoints met de auto en gingen daarna ergens buffet eten. Annelies helemaal gelukkig dat ze eens groenten kon pakken ipv bergen vette of zoete brol. Heerlijk! Daarna naar ons motel.... Een pak minder luxueus, maar ja, het is maar voor een nachtje.

• 06 September 2014 - 16:02

Paul Lambregts:

mooie foto's en heel warm precies

amuseer u maar goed

grtjs paul anja en de kids

• 06 September 2014 - 19:51

Lut:

Ziet er mooi uit ! Ik kijk al uit naar jullie volgend verslag en foto's! Geniet er nog va

• 06 September 2014 - 19:53

Lut:

Ik bedoel geniet er nog van daar maar het was al weg :-)
    Groetjes uit Minderhout, Lut